Avatar

Jag har ingen tur med datorer. Tror faktiskt att jag till Oskars förtjusning ska gå tillbaka för att använda google crome. Mitt Firefox kraschade just och jag förlorade hela inläggeet som jag typ nästan var klar med! Alla som känner mig vet att jag inte har tålamod för sånt här. Med rumpnissen Sixten i famnen och laptopen i knäet ska jag dock  försöka att lugn och sansat återberätta vad som stod innan allt försvann!

Avatar! Den bäsa bioupplevelse jag vart med om på väldigt länge. Minns inte riktigt senast jag var så nöjd. Senast något överträffade mina förväntningar; tro mig de var inte låga den här gången. Se den, är det enda jag kan säga. Det finns något som passar alla. Svårt att förstå hur de har kunnat blanda så mång olika genrer and make it work som Tim Gunn hade sagt.
Så gårdagen innebar en lång väntan innan det tillslut var dags att åka in och träffa den lilla skaran utav spexfamiljen. Glada tll lynnet skred vi iväg till condeco på Avenyn. Där "fick" jag en jullatte som jag avnjöt i stillsam irritation över ett visst tillägg i vår skara. Därefter begav vi oss, efter tilläggets avfärd, till bergakungen för att träffa Marcus. Resen är redan beskrivet.
Se den. Jag är på igen om någon har lust!

Segla i vind!

Kommentarer
Postat av: Lolloo

Ska se den på onsdag!

Vilka såg du den med =)?

2009-12-28 @ 20:43:42
URL: http://serpentino.blogg.se/
Postat av: Manda

några från spexgruppen på skolan. vem ska du gå med? Hörde att du skulle vara med oskar imorn, fegisen vågar inte gå med på middag med mina vänner :P see you wednesday

2009-12-29 @ 00:11:16
URL: http://http://hjarterdamsroman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0