Annanda'n

Denna ljuva dag två dagar efter julafton då man helst inte vill stiga upp ur sängen alls. Då kroppen på något skummt vis inser att man har stressat i en hel termin och varit hyper sen man slutat skolan. Då ska man ha släktmiddag!
Missta mig inte. Det är jättemysigt att träffa släkten men just nu vill jag bara se på min streamade episod av project runway! Utan hot av att en yr höna springer om kring där nere och kanske ber om hjälp, som man vill ge henne. Utan att behöva streama om halva programmet då internett för en kort sekund laggat! Bara lugn och ro sitta och njuta större delen av dagen. Kanske ringa Julia som jag inte hunnit träffa på år och dar.
Nu verkar det iaf. som om programmet har streamat klart vilket gör mig lite mindre bitter. Jag hoppas trots allt att det blir en mysig kväll.

Go' och gla' kexchokla'!




ARRHHHG! DAMPA! Nu lagga streamingen igen OCH mamma ropar! lägligt iaf. Jag lär väl lägga till lite fler saker som det ser ut...



Nu byter jag site! 2 minuter är fan rekord.... Jag rekomenderar inte fre online episodes om ni har lust att stream a något trevligt tv-program ni missat! Det suger. Tror det är bäst att sluta blogga nu, jag börjar bli arg på allvar.

Hoppas ni har en fortsatt trevlig julhelg.

Kommentarer
Postat av: Lolloo

Sweet =)

Hoppas dagen går mot ett bättre slut. Andas lite och tänk på din pojkvän så mår du bättre.

Ses till Nyår men fina vän =)

2009-12-26 @ 19:32:30
URL: http://serpentino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0